Bestel nu weer potgrond, geraniums en planten bij het Coevorder Mannenkoor.

U kunt weer potgrond, geraniums en perk planten bestellen.  De potgrond en de planten worden binnen de gemeente Coevorden gratis aan huis gebracht.

De potgrond wordt aan huis gebracht op 22 of 23 maart.
Potgrond bestellen kan daarna ook nog tot 24 april, en de potgrond wordt dan  tegelijk met de planten bezorgd.

Geen gesleep met zware zakken in de auto of op uw rug,  laat uw bestelling makkelijk thuisbezorgen.

Er is potgrond voor binnen en buiten (zakken van 45 liter) en substraat (70 liter) speciaal voor buiten. Zie hieronder voor de bestelmogelijkheden.

Geraniums en andere perkplanten, worden op 25 of 26 april aan huis gebracht.

Diverse soorten en kleuren zeer goede kwaliteit geraniums en perk planten, potmaat P12.
Dat zijn grote en al volle planten.

Prijs:  3,50 per stuk en  een tray van 6 voor 15,00.
De geraniums en perk planten worden uitgeleverd op 25 of 26 april. Dan is de kans op nachtvorst heel klein en kunnen de planten direct naar buiten.
Potgrond bestellen kan nog tot 24 april en wordt dan op 25 of 26 april aan huis geleverd.

Bestel nu weer potgrond, geraniums en planten bij het Coevorder Mannenkoor.